Geoblog.pl    franek2002    Podróże    Rumunia 2013    Ruszamy!

Ruszamy!

Polska, Kazimierz Dolny

Gdy oglądałem mecz na w telewizji (konkretnie na Eurosporcie) zobaczyłem reklamę promującą pewien kraj, a gdy widzimy z tatą takie reklamy zawsze staramy się odgadnąć jaki to kraj jeszcze przed ujawnieniem jego tożsamości. Tak więc po długim i niepotrzebnym wymienianiu swoich propozycji ujrzeliśmy pod koniec reklamy napis „ Welcome to Romania” i wtedy powiedziałem tacie że po obejrzeniu tej reklamy chciałbym tam pojechać, tata wiedząc o tym że mówię tak gdy widzę reklamę jakiegokolwiek kraju, odpowiedział mi sarkastycznie że już się pakuje i jedziemy, wtedy zaczął się śmiać, widziałem na jego ustach uśmiech a była to ostatnio rzadkość po długiej kłótni którą przeprowadziłem z nim przez ostatnie trzy dni. Ja wytłumaczyłem mu że to jest to jedyne miejsce i że naprawdę chcę tam pojechać. Wtedy tata powiedział mi że postara się trochę poczytać o tym kraju, czegoś się dowiedzieć i jak już będziemy coś wiedzieć to wtedy pomyślimy nad wyjazdem tam, ja nie chcąc być niegrzeczny przystałem na jego propozycję. Około pół roku później tata powiedział mi Franek „Welcome to Romania”, wtedy wiedziałem już o co mu chodzi, bardzo się ucieszyłem, zacząłem skakać z radości i dziękować tacie za jego decyzję. Tata mówiąc kiedy jedziemy stłumił trochę moje emocje, ale i tak z niecierpliwością wyczekiwałem na nasz wyjazd. W końcu się doczekałem, jutro jedziemy. Naszym celem jest dojechać nad Morze Czarne w Rumunii, ale po drodze chcielibyśmy obejrzeć inne ładne miejsca jak choćby Lwów na Ukrainie, a będąc w Rumunii po drodze obejrzeć malowane monastyry. Nasza trasa to: Kazimierz Dolny- Lublin- Przemyśl - Medyka- Lwów- Czerniowce- Suczawa- Braszów-Tulcza- Vama Veche- Sigishoara- Targu Mures- Budapeszt- Kraków- Kazimierz Dolny. Do zobaczenia w podróży!